ثبت نام کنید با حساب کاربری خود وارد شوید

سرویس 7 روز ضمانت بازگشت کالا

تماس با ما
021-77684005

تمامي محصولات داراي وارانتي ميباشد

پرداخت در زمان تحويل
امكان تسويه در زمان تحويل

اخبار

محصولات پرفروش
پیشنهاد ما

درباره کمپانی گراکو

درباره کمپانی گراکو
درباره کمپانی گراکو درباره کمپانی گراکو5   آبان   2020

Graco (گراکو) یک شرکت آمریکایی محصولات کودک است که در High Point ، کارولینای شمالی مستقر است. این کمپانی متعلق Newell Brands و توسط آن اداره می شود. (گراکو)Graco در سال 1942 در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا ، توسط راسل گری و رابرت کان به عنوان Graco Metal Products ، یک شرکت ساخت قطعات ماشین و اتومبیل تاسیس شد. رکس توماس (یکی از دو مهندسی که برای تهیه یک محصول پایدار استخدام شد) همسرش را که در ایوان نشسته بود ، در حالی که کودک را با یک رشته که به تاب آن گره خورده بود ، تاب میداد و همینطور کتاب می خواند ، تماشا میکرد. رکس روز بعد دست به کار شد و گفت "چرا ما یک تاب اتوماتیک برای کودک نمی سازیم." پس از 18 ماه تحقیق و توسعه ، Swyngomatic - اولین چرخش اتوماتیک کودک در جهان در سال 1955 متولد شد که توسط مهندس شرکت دیو سنت طراحی شده بود. در سال 1987 ، این شرکت پیشگام اختراع Pack N 'Play Portable Playard ، اولین حیاط بازی(تخت و پارک) قابل حمل در جهان بود (طراحی شده توسط Nate Saint ، پسر Dave Saint).

در سال 1998 ، گراكو Century را که یک تولید كننده صندلی اتومبیل بود را خریداری كرد و صندلی اتومبیل مخصوص نوزادان SnugRide را معرفی كرد كه به عنوان پرفروش ترین خط صندلی ماشین نوزادان در آمریكا شناخته شده است. Century در واقع سیستم مسافرتی را برای جابجایی آسان صندلی ماشین روی کالسکه معرفی کرد. در همان سال ، Graco توسط Rubbermaid خریداری شد. یک سال بعد در سال 1999 ، این شرکت توسط شرکت Newell خریداری شد و Newell به Newell Rubbermaid تبدیل شد. در سال 2016 Newell Rubbermaid هنگام خریداری Jarden نام خود را به Newell Brands تغییر داد. در سال 2002 ، گراكو توربو بوستر را راه اندازی كرد ، یك صندلی بوستر كه برای كمك به والدین در رعایت قوانین بسیاری از ایالت ها مبنی بر الزام كودكان به ماندن در صندلی اتومبیل طراحی شده است. در سال 2007 ، این شرکت مارک تاسیس کالای کودک آلمان ، Teutonia را خریداری کرد. در همان سال ، صندلی اتومبیل 3 در 1 Nautilus با معرفی "بهترین محصول" از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ، اولین جایگاه بهترین صندلی ماشین خود را به دست آورد. ژاپن در سال 2014 ، Newell Rubbermaid نام تجاری کودک آمریکایی ، Baby Jogger را به دست آورد.

Graco محصولی از جمله صندلی اتومبیل ، سیستم های مسافرتی ، کالسکه ، صندلی های بلند ، حیاط بازی و تخت و پارک و تاب کودک را ارائه می دهد.

نظرات اسال شده

فرم ارسال نظرات:

آدرس:  تهراننبش خیابان بهار پلاک 1 نگبن بهار